سیاسی
کد خبر : 4200
سه شنبه - ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس شهرستان استهبان

روز سه شنبه مورخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰، مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در محل سینما قدس استهبان برگزار گردید. در این مراسم سرهنگ عباداله امیری فرمانده سپاه استهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین و خیر مقدم خدمت همه رزمندگان و مسئولین گفت: […]

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس شهرستان استهبان

روز سه شنبه مورخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰، مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در محل سینما قدس استهبان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ عباداله امیری فرمانده سپاه استهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین و خیر مقدم خدمت همه رزمندگان و مسئولین گفت:
امروز رسالت عظیمی به دوش همه شما هست. اگر نبودند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) واقعه کربلا در کربلا می ماند. اگر خداوند شما رزمندگان را برای ما باقی نمی گذاشت، کربلای ایران در کربلای ایران می ماند. شما ماندید تا رشادت ها و عروج شهدا را برای ما بازگو کنید. هفته دفاع مقدس فرصتی است تا نسل جوانمان را با ارزش های دفاع مقدس آشنا کنیم.

در ادامه برنامه احمدرضا کمالی سروستانی، فرماندار شهرستان قرآنی استهبان ضمن اشاره به دستاورد های زیاد دفاع مقدس گفت:
گفتن از دفاع و جنگ تحمیلی در مقابل شما کار سختی است. دفاع مقدس دستاورد های زیاد داخلی و خارجی فراوانی داشت. من می‌خواهم به دستاورد های داخلی انقلاب اشاره کنم. اعتماد و خودباوری در کارها یکی از دستاورد های این ۸ سال بود. در جنگ گفتم اگر بخواهیم می توانیم و توانستیم. امروز هم اگر بخواهیم می‌توانیم با تکیه بر خودباوری و اعتماد به جوانان کار ها را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه گفت:
رشد باور های دینی از دیگر دستاورد های این ۸ سال بود. تبلور فرهنگ بسیجی از ۸ سال دفاع مقدس بود. نزدیک به ایام بازگشایی مدارس هستیم. اینکه ۸ سال دفاع مقدس با مهر همراه شد است، مهر دیگری را در دل ما می گذارد.

در ادامه این مراسم از تعدادی از رزمندگان به نمایندگی از همه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تقدیر شد و در پایان سخنرانی زنده رئیس محترم جمهور به صورت زنده و هم زمان با سراسر کشور پخش گردید.

 

منبع : استهبان آنلاین