یکی از مهمترین افتخارات زندگیم، توفیق خدمت گذاری در شهرستان استهبان بود

سرهنگ پاسدار حسن کریمی فرمانده سابق سپاه استهبان طی پیامی ضمن تشکر از مردم شهید پرور شهرستان قرآنی استهبان، طلب حلالیت نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن االرحیمقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

خدا را شاکر و سپاسگزارم و جبهه ی خشوع بر درگاه الهی می سایم که توفیق خدمت در شهرستان قرآنی استهبان را به این بنده ی ناچیز عنایت نمود.

اینجانب در پایان مأموریتم در شهرستان قرآنی استهبان بر خود وظیفه می‌دانم از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران، امام جمعه ، فرماندار، شورای تامین و شورای اداری، بسیجیان عزیز و همیشه در صحنه خاصه فرماندهان محترم پایگاه ها، همکاران خودم در مجموعه سپاه، پیشکسوتان عزیز و همیشه در صحنه و مردم شریف و نجیب این دیار حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبت‌های این مردم عزیزو همچنین ائمه محترم جماعات شهرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین خاوری امام‌جمعه ، مهندس کمالی فرماندار ، جناب آقای رزاقی و جناب آقای محبی ریاست و دادستان دادگستری جناب سرهنگ اکبرپور فرمانده نیروی انتظامی، همه همکاران خودم در مجموعه سپاه و تمامی بسیجیان که بی‌دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به‌صورت شبانه‌روزی یاری نمودند، صمیمانه اعلام دارم.

باید گفت چنانچه توفیقات و خدماتی داشته‌ام، آن را مدیون همکاری و مساعدت‌های این عزیزان و دعای خیر خانواده های شهدا می‌دانم و اگر هم احیاناً رفتار و یا گفتاری از من مشاهده گردیده که موجبات تکدر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهی‌های این برادر کوچکتان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید.

سرهنگ حسن کریمی

حقیر در هر مسئولیت دیگری نیز خود را خادم مردم شریف شهرستان استهبان می‌دانم و دست تک‌تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم.

همچنین از سردار فروتن و حاج آقا فاطمی امین که به عنوان یکی از افتخارات شهرستان و استان همواره با حمایت ها و راهنمایی های خود گره گشای مشکلات بودند، تقدیر و تشکر می نمایم.

طی مراسمی در تاریخ شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در محل سینما قدس استهبان  از زحمات ۱۵ ماهه جناب سرهنگ کریمی تقدیر و جناب سرهنگ عباداله امیری به سمت فرماندهی سپاه استهبان منصوب گردید.

شایان ذکر است سرهنگ حسن کریمی با حکم فرمانده کل سپاه‌ به عنوان معاون اجرایی سپاه فجر فارس و عضو هیات رئیسه سپاه استان فارس منصوب شده اند.

 

 

 

منبع: استهبان آنلاین