حجه الاسلام و المسلمین خاوری، مهندس کمالی و سرهنگ کریمی طی پیامی مشترک به مناسبت روز پزشک، این روز را به همه جامعه پزشکی شهرستان خصوصا دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان استهبان و دکتر مطوس رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و همه همکارانشان تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یقیناً هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری[کرونا]، یک حسنه است؛ در نقطه‌ی مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری[کرونا]، یک سیّئه است. خدای متعال ما را موظّف کرده که نسبت به سلامت خودمان و سلامت دیگران، سلامت مردم، احساس مسئولیّت کنیم….رعایت مقرّراتی را که مسئولین برای ما مشخّص میکنند، برای خودمان فریضه بدانیم و لازم بدانیم و عمل کنیم.
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ، طبیب برجسته ونامدار ایرانی؛ شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است، تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

پزشکان ما در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و حماسه خود عزتی دوباره به سرزمین ما بخشیدند، در جبهه مقاومت و در بحران های مختلف خوش درخشیدند و امروز هم همگام با سایر کادر بهداشت و درمان در سنگر خط مقدم مبارزه با بیماری کووید۱۹، برای حفظ جان مردم ایثار و جانفشانی می‌کنند. این شجاعت، ایثارگری و مهر ورزی آنان هرگز از ذهن  آحاد مردم فراموش نخواهد شد.

به راستی که پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

در ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، با گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت کشور، فرا رسیدن این روز فرخنده را به جامعه پزشکی شهرستان خصوصا دکتر فدایی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان و دکتر مطوس ریاست محترم بیمارستان امام خمینی(ره) و همکارانشان در هر دو مجموعه تبریک عرض می‌کنیم و از مردم عزیز شهرستان استهبان می خواهیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، همراهی و قدردانی خود را با جامعه پزشکی هر چه بیشتر نشان دهند.

منبع : استهبان آنلاین