امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرسان استهبان با اعلام این خبر افزود : این نمایش تصویری از زندگی چند شخصیت تاثیرگذار انقلاب فرانسه  از جمله  ژان پل مارا و مارکی دوساد است که با هنرنمایی هنرمندان استهبانی در این روزهای کرونایی با رعایت فاصله اجتماعی اجرا می شود.

وی ادامه داد:‌ در اجرای تمرینی این اثر سعی شده خلاقیت های بصری به بهترین شکل ممکن اِعمال شود و هنرمندان جوان استهبانی با بازی های خود جلوه خاصی به این نمایش بخشیده اند که جای بسی خوشحالی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان در گفتگو با ایرنا به موفقیت های تئاتر استهبان در سنوات اخیر اشاره کرد و افزود: همان طور که بارها گفته ایم  ظرفیت استهبان در  حوزه تئاتر بسیار گسترده است و همه ما ملزم به حمایت از این طیف هستیم چرا که حمایت از هنرمند زمینه ساز اعتلای فرهنگی می‌شود.

وی گفت: استهبان یکی از قطب های هنر نمایش در فارس به شمار می رود و امیدواریم مسئولان و متولیان فرهنگی بیش از پیش به هنرمندان این شهر توجه کنند.

در این نمایش که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان، خانه هنرمندان استهبان  و گروه هنری صدای شهر اجرای تمرینی شده است این هنرمندان حضور دارند:

طراح و کارگردان:‌شاهرخ ایوبی

بازیگران:
رضا کریمی نژاد،شاهرخ ایوبی،مریم چک،سنا یوسفی،فاطمه کشاورز، مریم باقری نژاد،شیوا نیک فرد،امیر عبدی.

نور و صدا:‌علیرضا شجعان

موسیقی: ابوالفضل سیفی

تهیه کننده: مجید فرهمندی