دیدار معاون توسعه و منابع استانداری فارس با فرماندار شهرستان استهبان

قاسم پور معاون استاندارفارس و صادقی مدیر کل مالی ،اداری استانداری با حضور در فرمانداری با فرماندار و کارکنان فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ در این دیدار فرماندار شهرستان، معاون سیاسی فرمانداری،بخشداران و سایر کارکنان فرمانداری جلسه ای در خصوص تامین نیازمندی ها و مسائل و مشکلات انتخابات با معاون استاندار و مدیر کل مالی استانداری برگزار کردند.

معاون استاندار فارس ضمن خداقوت به عوامل انتخابات در فرمانداری وتبریک دهه کرامت و همچنین روز دختر به کارکنان فرمانداری گفت : مهمترین رکن برگزاری انتخابات سالم و قانونمند علاوه بر بیطرفی عوامل اجرائی ،نظارت و بازرسی مشارکت و حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای است .

قاسم پور تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که هر کس به فراخور وظایف و مسئولیتی که به برکت این انقلاب و نظام به او واگذار شده زمینه لازم را برای میزان و حضور باشکوه و پرشور مردم در عرصه حساس انتخابات فراهم کند

معاون توسعه و منابع استانداری فارس بیان کرد: مشارکت ضعیف مردم در عرصه انتخابات بر خلاف اهداف و آرمان های امام، انقلاب رهبری و نظام است

جانشین استاندار فارس با بیان اینکه شهرستان استهبان در خصوص بیماری کرونا از ابتدا عملکرد خوبی ارائه کرده اظهار داشت: مراسم‌ها، برنامه‌ها،تجمعات، و … باید در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فعلا امکان واکسیناسیون کرونا برای عوامل اجرائی انتخابات در چند روز آینده وجود ندارد گفت : موج تازه ای از بیماری کرونا در استان هرمزگان و بوشهر در حال شکل گیری است، که بایدنظارت هاو دستورالعمل های بهداشتی بیشتررعایت شود  تا شاهد خیزش پیک جدید کرونا نباشیم

دراین دیدار ، قاسم پور معاون استاندار و صادقی مدیر کل مالی ،اداری استانداری با پرسنل فرمانداری جلسه ای برگزار و کارکنان فرمانداری در خصوص مطالبات ، رفاهیات ، افزایش حقوق در وزارت کشور و مشکلات ساختمان فرمانداری اعم از سیستم سرمایشی ، سرویس های بهداشتی ، رنگ آمیزی ،تکمیل ساختمان بخشداری و مهمان سرای فرمانداری صحبت کردند.

در پایان قاسم پور معاون استاندار فارس پس از استماع صحبت های کارکنان فرمانداری قول مساعد و نهایت همکاری و پیگیری را دادند.