در آئینی که به همت پژوهشکده باقرالعلوم مدیریت آموزش و پرورش استهبان برگزار شد از برگزیدگان مسابقات علمی پژوهشی دانش آموزان استهبان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار ، سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه  ، موسی آور مدیر آموزش و پرورش ، حسن زاده رییس کتابخانه عمومی محقق العلماء در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش استهبان برگزار شد، از ۲۷ نفر از دانش آموزانی که در مسابقات علمی پژوهشی مراحل استانی و کشوری که در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ حائز مقام گردیده بودند با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد .

دکتر موسی آور مدیر آموزش و پرورش استهبان ضمن خیر مقدم به مسئولین و دانش آموزان منتخب ، پژوهش را موتور محرکه هر کشوری دانست و دلیل توسعه و پیشرفت کشورها را مرهون پژوهش دانست .

آور ادامه داد: وظیفه پژوهش سراها هدایت دانش آموزان در مسیر درست دانست و پژوهشکده باقرالعلوم استهبان را جزو پژوهش سرای برتر استان و کشور دانست و ادامه داد موفقیت ۲۷ نفر از دانش آموزان استهبان در مسابقات استانی و کشوری موید این موضوع می باشد.

در ادامه احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با تقدیر و تشکر از برنامه ریزان این جلسه و دانش آموزان نخبه شهرستان خاطر نشان کرد: آنچه که باید در جامعه نهادینه شود احترام به مقام و منزلت معلمان در جامعه است .

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد : شما دانش آموزان افتخارات استهبان هستید و در آینده از شما بیشتر خواهیم دید و خواهیم شنید  و شما به عنوان ستاره های درخشان ثروت در آسمان استهبان خواهید درخشید .

رییس شورای آموزش و پرورش استهبان در پایان از زحمات مدیران و همکاران اداری آموزش و پرورش شهرستان تقدیر کرد و خاطرنشان کرد که موفقیت این دانش آموزان بدون زحمات این بزرگواران و همکاری خانواده های محترمشان میسر نمی شد .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه استهبان نیز در سخنانی از زحمات دست اندرکاران این جلسه تقدیر و تشکر کردند و حضور در جمع فرهنگیان را باعث افتخار دانست .

سرهنگ کریمی حضور احمدرضا کمالی سروستانی به عنوان فرماندار استهبان را برای مجموعه شهرستان غنیمت دانست و اظهار امیدواری کرد از پتانسیل ایشان تمامی شهرستان بهترین استفاده را ببرند.

سرهنگ کریمی دانش آموزان نخبه را باعث افتخار جامعه دانست و از زحمات ایشان و خانواده های ایشان تقدیر و تشکر کرد .

میرزاده معاون فرماندار استهبان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، دانش آموزان ممتاز علمی پژوهشی را باعث افتخار دانست و پژوهش را اساس کار تعلیم و تربیت دانست و تمام پژوهش ها و تحقیقات را مرهون تلاش معلمان به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش دانست .

میرزاده ادامه داد : حضور دانش آموزان ممتاز خروجی وجود معلمانی است که دغدغه شان تعلیم و تربیت است و استهبان را در این زمینه پیشرو دانست و پیشرفت جامعه را حاصل تلاش معلمان دانست .

پخش کلیپ، اجرای تعدادی از دانش آموزان، اجرای مداحی توسط جناب آقای باقری  و اهدای لوح سپاس  و جایزه پایان بخش این برنامه بود .