جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان استهبان برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان استهبان با حضور کمالی سروستانی فرماندار، حجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه، معاون فرماندار، حجت الاسلام ساداتی رئیس تبلیغات اسلامی، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی شهرستان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان؛
حجه الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه شهرستان بیان داشت: باید دستاوردهای انقلاب برای مردم، نسل جوان و جوانان تحصیل کرده معرفی شود و تبیین بسیار گسترده ای داشته باشیم با توجه به اینکه به فاصله کوتاهی بعد از دهه فجر بحث انتخابات داریم فرصت خوبی است تا مردم را جهت حضور حداکثری پای صندوق های رای آماده کنیم.

در ادامه فرماندار شهرستان بیان کرد: این ایام مقارن با جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد و می طلبد در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی داشته باشیم. هر چند به سبب بیماری کرونا محدودیت هایی در برپایی جشن ها خواهیم داشت ولی با استفاده از فضای مجازی و پروتکل ها و رعایت دستور العمل ها یاداوری این انقلاب و آنچه گذشته برای ما میسر است.

کمالی سروستانی با بیان اینکه انقلاب ۴۲ سالگی خود را تجربه می کند و امسال نیز وارد قرن جدید خواهیم شد اظهار داشت : انقلاب بر اساس شریعت ، اخلاق و عقلانیت استوار شده و منظری از اسلام ناب دارد و پنجره ای است که به معنویت باز شده و همه باید از نور آن بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان اذعان داشت : انقلابی که با دشمنی دشمنان کار خود را در برهه های مختلف آغاز کرد هر چند امروز بلایای طبیعی (کرونا) گریبانگیر شد ولی تلفات ما از کشورهایی که ادعا دارند کمتر است و باید از یاوه گوییهای کسانی که قصد اسلام هراسی و ایران هراسی دارند علیرغم محدودیت هایی که بوده اقدامات موثری در کشور انجام شده و شهرستان استهبان هم مستثنی در مسیر توسعه و پیشرفت نبوده است.

فرماندار استهبان تصریح کرد: با توجه به انتخابات سال ۱۴۰۰ بایستی مردم را نسبت به آینده انقلاب امیدوار نگه داریم.

.
در این جلسه همچنین روسای کمیته های دهه فجر مشخص شدند.

✅مقرر شد کمیته های دهه فجر شهرستان نسبت به برگزاری جلسات داخلی خود تا آخر هفته اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد واقع در اداره تبلیغات ارسال نمایند.

✅ بخشداران جلسه مشابه را در بخش ها برگزار و برنامه ریزی مراسم دهه فجر را انجام دهند.

✅ بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به برنامه ریزی جهت بازدید مسئولین ادارات از خانواده شهدا و همچنین گلباران قبور شهدا در ایام دهه فجر اقدام نماید.

✅ کلیه ادارات شهرستان نسبت به تدوین گزارش عملکرد دو ساله خود اقدام نموده و از طریق نشریات ، سایت های خبری و … به اطلاع عموم برسانند و مستندات نیز به فرمانداری ارائه دهند.

✅ کلیه ادارات نسبت به فضاسازی سر درب ادارات (نصب پرچم نو در سر درب اداره خود)، پخش آهنگ های انقلابی در طول دهه فجر در محل اداره خود اقدام نمایند. همچنین شهرداری استهبان و رونیز نسبت به آذین بندی پل ورودی شهر اقدام نمایند.

♻روز ۱۲ بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام (ره) رژه موتوری برگزار شود.

❎مقرر شد رزمایش تجلیل از مادران شهدا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در روز ۱۵ بهمن ماه برگزارشود.

✅مقرر شد رزمایش توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه در ایام دهه مبارک فجر با همکاری سپاه ، کمیته امداد، آموزش و پرورش و … برگزار شود.

♻ روز ۲۲ بهمن برنامه رژه موتوری از جلو فرمانداری تا امامزاده پیرمراد همراه با سخنرانی امام جمعه و فرماندار برگزارشود.