با حضور مسئولین شهرستان و اعضای مجمع خیرین سلامت صورت گرفت: اهدای تجهیزات پزشکی با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال به بیمارستان استهبان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان با حضور مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، بخشدار شهر رونیز، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان دستگاه نوار قلب و دستگاه الکترولیت آنالیزور جوکو با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال به این مرکز از طرف جناب آقای دکتر عنایت اهدا و از زحمات این خیر بزرگوار و همچنین جناب آقای فرزانه از اعضای شورای خیرین سلامت در خصوص تلاش در جهت تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت امور عمرانی به بیمارستان امام خمینی استهبان تقدیر و تشکر شد.

در ابتدای این این مراسم دکتر مطوس رئیس بیمارستان استهبان ضمن تقدیر از کار خیر و خداپسندانه مجمع خیرین در تلاش برای تامین اعتبار و خرید این تجهیزات توضیحاتی در خصوص اهمیت و نیاز این مرکز به این دستگاه ها ارائه دادند و ابراز امیدواری کردند با همراهی مسئولین و مجمع خیرین مشکل کمبود تجهیزات پزشکی در این مرکز کمتر شده تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.
در ادامه این مراسم نیکوکار عرصه سلامت دکتر عنایت با اشاره به خدمات انجام شده در این مجمع به بحث و تبادل نظر با حاضرین جلسه در خصوص رفع کمبودها پرداختند و قول همکاری در خصوص تامین اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات حیاتی بیمارستان جهت تبدیل شدن این مرکز به یکی از مراکز شاخص استان دادند.


در ادامه مراسم حجت السلام و المسلمین خاوری امام جمعه محترم و جناب آقای کمالی سروستانی فرماندار محترم شهرستان هر کدام به نوبه خود از زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر عنایت و مجمع خیرین سلامت به جهت تامین نیازهای مجموعه بهداشت و درمان خصوصا در ایام شیوع کرونا تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند با همکاری خیرین هر چه زودتر مشکل کمبود تجهیزات این مرکز رفع شود.
همچنین دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان استهبان با اشاره به خدمات ارزنده مجمع خیرین در جهت تامین اعتبار به منظور رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان از رئیس مجمع خیرین سرکار خانم برهان تقدیر کردند.
در انتهای این مراسم از خیرین عرصه سلامت جناب آقای دکتر سید ابراهیم عنایت و جناب آقای محمدرضا فرزانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.