پیام دکتر فرهاد طهماسبی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

باسمه تعالی

⭕هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است. فرصتی که هم زمینه ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم ومسئولین و هم بهانه ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمتکشان عرصه رسانه است.

⭕البته حوزه انتخابیه شهرستان‌های نی ریز استهبان و بختگان نیز شهید راست قامت ، لاری زاده را در عرصه خبرنگاری تقدیم به شهدای راه اندیشه و قلم نموده است و از این بابت چراغ هدایتی در مقابل فعالین این عرصه روشن گردیده.

⭕ آنچه امروز نیاز ضروری جامعه ما می باشد روشنگری و ایجاد روحیه مطالبه گری در همه ابعاد آن در چهارچوب قانون می باشد و این مهم محقق نمی گردد مگر با تلاش و پشتکار و از خود گذشتگی اصحاب رسانه در حوزه انتخابیه .

⭕اینجانب به سبب حضور طولانی مدت در منطقه و ارتباط با رسانه ها به نوعی به ابعاد مختلف مشکلات فنی ،اجتماعی فرهنگی و حتی اقتصادی فعالیت های رسانه ای خصوصاً در حوزه انتخابیه واقفم و انشاالله اگر فرصتی باشد حتماً در کارگروه های تخصصی به مشکلات شما عزیزان خواهم پرداخت و هر آنچه در توان دارم برای پرداختن به اهداف و آرمانهای یک رسانه انقلابی و تاثیر گذار فروگذار نخواهم کرد .

⭕بشدت معتقدم باید تلاش کرد تا روحیه نقد و نقدپذیری به فرهنگ عمومی تبدیل شود و برای رسیدن به این مهم ، مسئولین و ما نمایندگان مردم باید از خود شروع کنیم .

⭕ باید تلاش کرد تا خصوصاً مسئولین محترم به این مهم پی ببرند که نقد سازنده و انتقاد از عملکرد ایشان از منظر رسانه های مستقل و بی طرف و بدون حب و بغض های سیاسی تا چه اندازه می تواند به پیشرفت در امور و خدمات رسانی به مردم شریف و تحکیم جایگاه ایشان نزد مردم موثر باشد.

⭕در مقابل مسئولین محترم نیز موظفند با حمایت از رسانه و ارکان آن، به ایجاد روحیه مطالبه گری در سطح جامعه و گزارش کمی ها و کاستی ها و مشکلات مردم جهت کمک به ایشان پرچمدار حمایت و تشویق فعالیت های مطبوعاتی و رسانه ای باشند.

⭕لذا ضمن آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان عرصه قلم و آگاهی ،بار دیگر فرا رسیدن روز خبرنگار را خدمت همه عزیزان فعال در این عرصه و رسانه های دارای مجوز حوزه انتخابیه تبریک میگویم و از صمیم قلب امیدوارم روزی برسد که شما عزیزان در جایگاه و منزلت واقعی خود همیشه و در همه حال مورد تقدیر و احترام واقع شوید.

?فرهاد طهماسبی
نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستانهای نی ریز ،استهبان و بختگان