استهبانی دیگر
کد خبر : 7620
دوشنبه - ۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۶

فرماندار استهبان بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان تاکید کرد

فرماندار استهبان در دیدار با رئیس اداره مخابرات، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات، بر نقش حیاتی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تسهیل خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای کیفیت زندگی تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات ، رییس و […]

فرماندار استهبان بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان تاکید کرد

فرماندار استهبان در دیدار با رئیس اداره مخابرات، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات، بر نقش حیاتی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تسهیل خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای کیفیت زندگی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات ، رییس و تعدادی از پرسنل اداره مخابرات استهبان با حضور در دفتر فرماندار، با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، که در فضای صمیمی و سازنده برگزار گردید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و نقش آن در تسهیل خدمات‌رسانی به مردم تأکید شد.

در این نشست،مهندس سلطانی نژاد رئیس اداره مخابرات ضمن تبریک این روز، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه ارتباطات و مخابرات ارائه و به بخشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت‌گرفته در زمینه توسعه شبکه فیبر نوری، بهبود زیرساخت‌های فنی و ارتقای خدمات ارتباطی در سطح شهرستان اشاره نمودند.

وی همچنین با تشریح روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بر تداوم تلاش‌ها برای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی بهتر به نیازهای ارتباطی شهروندان تأکید کردند.

در ادامه، فرماندار استهبان نیز با تبریک روز ارتباطات به مجموعه مخابرات ، از تلاش‌ها و خدمات پرسنل مخابرات در مسیر توسعه شبکه فیبر نوری، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی قدردانی نمودند.

وی نقش ارتباطات را در دنیای امروز بسیار مهم و اثرگذار دانسته و اظهار داشت: توسعه این حوزه، زمینه‌ساز ارتقای کیفیت زندگی مردم، تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی خواهد شد.

جهانخواه همچنین با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به گسترش زیرساخت‌های مخابراتی، حمایت از طرح‌های توسعه‌ای در این بخش را از جمله نیازهای مهم برای پیشرفت و آبادانی شهرستان عنوان کردند و خواستار تداوم این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان شدند.

در پایان این دیدار، رئیس اداره مخابرات به پاس همراهی‌ها و حمایت‌های فرماندار استهبان در توسعه و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان، با اهدا لوح تقدیر از ایشان تقدیر به عمل آوردند.